Termeni și condiții de utilizare

 

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de Bunuri sau/si Servicii de către SC HORIAL-HOME SRL

 

Vă rugăm să cititi cu atentie termenii si conditiile pentru folosirea in cele mai bune conditii a magazinului online.

 

Accesarea, vizitarea  sau  comandarea  produselor de pe www.horialhome.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor mentionate mai jos.

 

1.TERMENI SI DEFINITII

 

   -  horialhome.ro– reprezintă denumirea comercială a S.C.HORIAL-HOME SRL, persoana juridica cu sediul social in Str.Fulger nr.3,Mesesenii de Sus , Jud SALAJ, înregistrata la Registrul Comertului sub numarul J2024015939009 , CUI 50426208.

 

-  CUMPĂRĂTOR Persoana fizica/ Persoana juridica sau o alta entitate juridica care efectuează o comandă.

 

 - VÂNZĂTOR - SC HORIAL-HOME SRL, persoana juridică cu sediul social in Str.Fulger nr.3,Mesesenii de Sus, Jud SALAJ, înregistrata la Registrul Comertului sub numarul J2024015939009, CUI 50426208.

 

  - COMANDA Document electronic ce intervine ca forma de comunicare între CUMPĂRĂTOR si VÂNZĂTOR prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului prin intermediul site-ului intentia de a achizitiona unul sau mai multe Bunuri sau/si Servicii

 

  - SITE – domeniul www.horialhome.ro si toate subdomeniile acestuia.

 

  - BUNURI – Orice produs de pe site, inclusiv documentele mentionate în comanda, care urmeaza a fi furnizate Cumpărătorului de către Vânzător, ca urmare a contractului încheiat.

 

 - CLIENT– poate fi orice persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre HORIAL-HOME SRL (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre HORIAL-HOME SRL si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

 

 - UTILIZATOR – Orice persoana fizică sau juridică care prin finalizarea procesului de creeare a contului  si-a dat acordul cu privire la Termenii si Conditiile Generale.

 

 - CONT – sectiunea din Site formata dintr-o adresă de e-mail si o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumpărător si istoricul comenzilor acestuia in site.

 

 - CONTRACT – reprezinta contractul la distanta incheiat între Vânzător si Cumpărător, fără prezenta fizica simultana a Vânzătorului si a Cumpărătorului.

 

 - CAMPANIE – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri sau/si Servicii  având un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de către Vânzător.

 

 - CONTINUT

 

           -toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

 

           -continutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice si / sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

 

           -orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat / colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

 

           -informatii legate de Bunurile si / sau Servicii si / sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumita perioada;

 

           -informatii legate de Bunurile si / sau Serviciile si / sau tarifele practicate de către un tert cu care Vânzătorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

 

          -date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

 

 - OPINII - o evaluare scrisa de catre detinătorul sau beneficiarul unui produs , evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative si de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de către producător.

 

 - RATING- modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator / Client / Cumpărător fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna recenziei scrisa de Utilizator / Client / Cumpărător asupra unui produs.

 

 - Document – prezentele Termene si Conditii.

 

 - Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si / sau Serviciilor si / sau a promotiilor desfasurate de Vânzător intr-o anumita perioada, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informatiile continute de acesta.

 

- Specificatii – toate specificatiile si / sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

 

 - Tranzactie încasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si / sau Serviciu de catre horialhome.ro, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

 

 - Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de către Vânzător către societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare / reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

 

 - Plata cu card – serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Clientilor, Utilizatorilor si / sau Cumpărătorilor prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plăti cu cardul on-line.

 

2.DOCUMENTE CONTRACTUALE

 

Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site sau telefonic, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

 

Notificarea primita de catre Cumpărător, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

 

Pentru motive justificate, Vânzătorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor sau / si Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si / sau Servicii din Comanda va anunta Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vânzătorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

 

Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica(e-mail) sau verbala(telefonic) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia.Vanzatorul nu considera o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

 

Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile si/ sau Serviciile achizitionate.

 

3.POLITICA DE VANZARE ONLINE

 

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client / Cumparator.

Pentru motive justificate www.horialhome.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului / Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si / sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului / Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel www.horialhome.ro. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul / Cumparatorul poate lua legatura cu horialhome.ro electronic (e-mail) sau telefonic, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mai sus mentionate.

 

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 

In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, www.horialhome.ro isi rezerva dreptul de a cere Clientilor / Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

 

Horialhome.ro poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/ sau Servicii si / sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care horialhome.ro are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

 

Toate tarifele aferente Bunurilor si / sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON)

 

In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul / Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta www.horialhome.ro electronic (e-mail) sau telefonic.

 

In cazul platilor online Vanzatorul nu este / nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

 

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si / sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

Dupa achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului ii se va solicita inscrierea unei Recenzii legate de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori / Clienti / Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor. Adresa de email va fi gestionata pentru evaluarea serviciilor oferite in interes legitim. Va puteti exprima dezacordul la datele noastre de contact. Adresa de email va fi stocata de Compari.ro, in calitate de persoana imputernicita (Online Comparison Shopping kft, 1074 Budapesta, Rákóczi út 70-72) pentru transmiterea unui chestionar de evaluare. Pentru stocarea adreselor de email ale cumparatorilor Compari (Online Comparison Shopping Kft.1074 Budapesta, Rákóczi út 70-72, CUI: HU24868291, Reg.Comertului: 01-09-186759) detine statutul de persoana imputernicita in vederea transmiterii chestionarelor de evaluare in cadrul Programului Magazin de Incredere. Dupa efectuarea unei cumparaturi aici, Compari va primi adresa de email a cumparatorului. Motivul transmiterii datelor: solicitarea si afisarea feedbackului cumparatorului. Adresa de email transmisa este gestionata, stocata de Online Comparison Kft in temeiul unui contract scris si respectand conditiile necesare protectiei datelor

 

4.CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

 

Vanzatorul poate cesiona si / sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 

5.DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

 

Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si / sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a horialhome.ro, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si / sau publicare).

 

Clientului / Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si / sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de www.horialhome.ro, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al horialhome.ro asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al SC HORIAL-HOME SRL.

 

Orice Continut la care Clientul / Cumparatorul are si / sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre www.horialhome.ro si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea www.horialhome.ro cu referire la acel Continut.

 

Clientul / Cumparatorul poate copia, transfera si / sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

 

In cazul in care www.horialhome.ro confera Clientului / Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul / Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea horialhome.ro pentru respectivul Client / Cumparator sau oricare alt tert care are / obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

 

Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si / sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea www.horialhome.ro si / sau al angajatului / prepusului horialhome.ro care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

 

Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

In cazul in care observati o incalcare a drepturilor de autor de catre www.horialhome.ro va rugam sa ne trimiteti o instiintare la adresa de e-mail: comenzi@horialhome.ro

 

6.COMANDA

 

Clientul / Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si / sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si / sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun / Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului / Serviciului.

 

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

 

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

 

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

 

*neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

*invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de www.horialhome.ro, in cazul platii online;

*datele furnizate de catre Client / Cumparator, pe Site sunt incomplete si / sau incorecte;

*in urma aparitiei unor erori in site, precum erori de stoc, erori de pret;

 

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.

 

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:

 

*ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat

*ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

 

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va informa Vanzatorul electronic (e-mail) sau telefonic.

 

In cazul in care Clientul / Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata pentru Comenzile achitate cu card online / Op / ramburs prin virament bancar.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

 

In cazul in care un Bun si / sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul / Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si / sau Serviciului, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 

Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:

 

“Disponibil in stoc” – produsul este disponibil

“Disponibil cu precomanda” – Bunul nu este disponibil in stoc si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca soliciti electronic (e-mail) sau telefonic informatii despre un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre operatorii nostri va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.

“stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stoc

 

7.BUNURI / SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

 

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

 

*furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

*furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;

*furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

*contractele in cazul carora Cumparatorul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

 

8.CONFIDENTIALITATE

 

www.horialhome.ro (SC HORIAL-HOME SRL) va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in sectiunea Politica de Confidentialitate.

 

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator / Client cu privire la Comanda / Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

 

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. SC HORIAL-HOME SRL nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

 

Prin inscrierea in baza de date a horialhome.ro, Clientul / Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai horialhome.ro: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii in vederea indeplinirii obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator, precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; cat si de alte companii cu care horialhome.ro poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si / sau a Serviciilor etc.

 

9. PUBLICITATE

 

Newsletterele horialhome.ro sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de horialhome.ro. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

 

In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.

 

Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment prin contactarea horialhome.ro in acest sens; prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.

 

Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

 

10.LIVRAREA BUNURILOR

 

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.

 

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

 

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

 

Pretul de expediere a produselor a caror valoare este sub 500 lei este de 28 lei indiferent de greutatea si volumul coletelor, in cazul livrarilor door-to-door, adica la domiciliu clientilor, iar in cazul livrarii in easybox si ridicarii personale de catre client, transportul este 22 lei pentru comenzile cu o valoare de sub 500 RON si gratuit peste acest prag.

 

Pentru comenzile de minim 500 de lei transportul este gratuit oriunde pe teritoriul Romaniei.

 

Termenul de livrare este cuprins intre 1-3 zile lucratoare de la CONFIRMAREA comenzii.

 

Exceptie de la acest termen fac produsele personalizate, termenul de livrare in acest caz o sa va fie comunicat telefonic de catre operatorii nostri.

 

Firma de curierat efectueaza livrari intre orele 9 si 17 de Luni pana Vineri, in unele cazuri si Sambata.

 

Va rugam sa ne specificati in momentul comenzii adresa corecta la care puteti fi gasit de catre curier.

 

Daca in termen de 15 zile de la sosirea coletului la destinatie, firma de curierat nu poate sa livreze coletul din vina clientului sau acesta nu le ridica de la depozitul firmei de curierat, contractual se considera anulat din vina clientului, acesta din urma fiind raspunzator de plata transportului dus-intos a coletului.

 

La primirea coletelor va rugam sa verificati integritatea ambalajului si apoi continutul.Daca se constata defecte ale produsului sau ale ambalajului, daca produsul a ajuns la dvs avariat, lovit, zgariat va rugam sa ne anuntati in maxim 24 de ore de la ridicarea coletului.

 

11.FACTURARE – PLATA

 

Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.horialhome.ro sunt preturi FINALE si include TVA.

 

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

 

Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si / sau Servicii vandute de SC HORIAL-HOME SRL precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii.

 

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

 

Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile aferente comenzii plasate.

 

In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile te rugam sa ne sesizezi acest aspect.

 

In cazul in care Vanzatorul primesti informatii eronate legate de livrare sau facturarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termenul de 3 zile lucratoare.

 

1.Plata cu card este o modalitate de plata on-line cu cardul prin serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Clientilor, Utilizatorilor si / sau Cumparatorilor in vederea efectuarii unei plati cu cardul on-line. Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactiile cu cardul, decat pretul afisat la TOTAL-ul comenzii.

Datele cardului de plata ale Clientului / Utilizatorului / Cumparatorului nu vor fi accesibile de catre horialhome.ro si nici nu vor fi stocate de catre de SC HORIAL-HOME SRL sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

 

2. Plata in sistem ramburs – In momentul in care bunul sau bunurile comandate va vor fi inmanate de catre curier veti platii contravaloarea comenzii curierului.Suma platita va fi cea care va fost afisata la TOTAL in momentul finalizarii comenzii, care va fost confirmata telefonic de catre operatorii nostril si care va fi trecuta pe documentele care insotesc comanda.

3. Plata prin virement bancar- Pentru a plati prin virement bancar trebuie sa selectati metoda de plata

 “TRANSFER BANCAR” in momentul in care faceti comanda.

 

Pentru a expedia comanda avem nevoie de confirmarea platii din partea dvs.In caz contrar comanda se va expedia in momentul in care contravaloarea comenzii a intrat in contul nostru.

 

Livrarea se face dupa confirmarea platii catre SC HORIAL HOME SRL,  cu sediul social in Str.Fulger nr.3 ,Mesesenii de Sus, Jud SALAJ, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J2024015939009, CUI 50426208.

 

Numar Cont:  RO91 BRDE 320S V353 1149 3200, BRD BANK.

 

12.GARANTII

 

Toate Bunurile comercializate de catre www.horialhome.ro, cu exceptia Bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

 

In cazul Bunurilor vandute si livrate de horialhome.ro, certificatele de garantie sunt emise direct de producator.

 

In cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre www.horialhome.ro, iar garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi Bun nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Bun resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui Bun resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.

 

13.TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

 

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier)

 

14.RASPUNDERE

 

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

 

Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

 

Prin crearea Contului si / sau utilizarea Continutului si / sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si / sau utilizarii continutului si / sau la data plasarii Comenzii.

 

Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si / sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

 

Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre horialhome.ro, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor / Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si / sau prin trimiterea Comenzii si / sau prin efectuarea unei plati online.

 

15.RETURUL PRODUSELOR

 

Produsele comercializate pe www.horialhome.ro pot fi returnate in termen de 14 zile de la data intrarii in posesia a produselor de catre Cumparator.

 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa nu prezinte semne de uzura, zgarieturi,lovituri si urme de asamblare, etichetele si documentele insotitoare ale acestuia nu trebuie sa lipseasca.

 

ATENTIE: Produsele care au fost desfacute trebuie returnate, nedeteriorat, impreuna cu toate piesele primite, in caz contrar returnarea sumei de bani devine imposibila.

 

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca un produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs utilizat, iar in cazul in care produsul este intr-o stare in care nu il putem re-vinde, ne rezervam dreptul sa refuzam produsul.

 

Din motive de igiena nu se accepta retur lenjeria sau alte articole intime (ex.: pompe de san, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san, suzete, etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid). De asemenea, nu se pot returna produsele purtate, folosite si cu etichete rupte.

 

Produsele ce fac obiectul returului se returneaza in cutia originala.

 

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre CLIENT, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur, intr-un cont bancar furnizat de catre acesta.

 

Pasii pe care trebuie sa ii parcurgeti in cazul unui retur:

 

1.Notificarea intentiei dvs de a returna produsele la www.horialhome.ro prin email comenzi@horialhome.ro sau telefonic: 0769.551.751

   

2.Noi o sa va raspundem si stabilim impreuna datele de livrare pentru retur;

 

3. Dvs.ne trimiteti contul bancar pentru returnarea banilor;

 

4.Dupa primirea produsului, se verifica conformitatea lui, iar in termen de maxim 14 zile se face transferul bancar in contul indicat de catre dvs.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site.

 

În cazul în care un client care a ales modalitatea de transport cu livrare în easybox și nu a ridicat coletul timp de 36 de ore de la sosirea acestuia, coletul se returneaza la expeditor. Clientul poate cere o noua livrare, caz în care va mai achita o dată cheltuieli de transport. În cazul în care clientul a platit comanda prin card bancar și dorește să fie rambursat,Horialhome îi va rambursa contravaloarea comenzii fără a include cheltuielile de transport.

 

Returnarea coletelor prin Easybox

 

Dacă alegeți să returnați coletul prin Easybox, o puteți face fără costuri suplimentare, folosind formularul din linkul de mai jos:

 

https://return.sameday.ro/horialhome

 

Garantarea calitatii si conformitatii serviciilor oferite de acest site, acordarea garantiilor si returnarea produselor se realizeaza in conformitatea cu legislatia specifica in domeniu, respectiv: Comert electronic asa cum se precizeaza pe site-ul oficial al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in Romania - http://www.anpc.gov.ro/.

 

Pentru detalii suplimentare va stam la dispozitie la urmatoarele numere de telefon 0769.551.751 sau 0754.653.573 de Luni pana Vineri, intre orele 08:00-16:00.

 

16.INSCRIEREA DE RECENZII

 

Inscrierea de Recenzii se poate face, de catre Utilizatori / Clienti / Cumparatori, in sectiunile “OPINII”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

 

In momentul inregistrarii unei Recenzii pe Site, Utilizatorii / Clientii / Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

 

Fiecare Utilizator / Client / Cumparator, in momentul inscrierii de Recenzii in sectiunea mentionata, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

 

  - sa faca referiri doar la caracteristici si / sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;

 

  - sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul;

 

  - sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator / Client / Cumparator;

 

  - sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

 

  - sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

 

  - sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si / sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;

 

  - sa nu inscrie informatii si / sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;

 

  - sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Recenzii care sa contina materiale de natura publicitara;

 

  - sa nu utilizeze Recenziile ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

 

Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unei Recenzii, Utilizatorul / Clientul / Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Recenziile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului.

 

Toate recenziile sunt trimise catre Vanzator pentru a fi aprobate, deoarece vrem sa evitam incalcarea regulilor  mentionate mai sus.

 

Cand o Recenzie este semnalata de catre un Utilizator / Client / Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site-ului.

 

In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului / Clientului / Cumparatorului de a inscrie Recenzii.

 

17.PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental horialhome.ro, prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele Dvs. in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 ("Regulamentul general privind protectia datelor" sau "GDPR"), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Intrucat unul dintre principiile esentiale ale acestui cadru legal il reprezinta transparenta, am pregatit sectiunea Politica de confidentialitate  prin care dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele Dvs. cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre.

 

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic Politica de confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele Dvs. cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de confidentialitate.

 

Scopul colectarii datelor este:

 

*informarea Clientilor / Cumparatorilor privind situatia Contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea Comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda, la Bunurile si sau serviciile achizitionate,

*trimiterea de Newslettere si / sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS).

*de cercetare de piata, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientului / Cumparatorului.

 

Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si / sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a horialhome.ro si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut in Politica de confidentialitate.

 

Va rugam sa parcurgeti Politica de confidentialitate  unde gasiti drepturile si obligatiile cu privire la colectarea datelor cu caracter personal.

 

18.FORTA MAJORA

 

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si / sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

19.LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

 

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre horialhome.ro si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Romania.

 

20.INFORMATII PRIVIND DEEE

 

Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:

 

*cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;

*colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, direct de catre horialhome.ro si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;

horialhome.ro asigura colectarea, in timpul programului de lucru, de la utilizatorii finali, cu titlu gratuit, fara obligatia acestora de a cumpara EEE de tip echivalent.

 

Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.

 

  21.Alte informatii

 

HORIAL-HOME S.R.L.

 

SEDIU SOCIAL: Romania, Jud. Salaj, Loc.Mesesenii de Sus, str.Fulger, nr.3.

 

OBIECTUL DE ACTIVITATE AL SOCIETATII:

 

Domeniul principal de activitate este Comert cu amanuntul care nu se efectueaza prin magazine ,standuri,chioscuri sau piete , caruia ii corespunda grupa CAEN 479

 

-activitatea principala: clasa CAEN 4791 - Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet.

 

-activitati secundare:

 

-4332

-4613

-4618

-4619

-4673

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Product added to wishlist
Product added to compare.

Acest website foloseşte module cookies.

Continuând îți exprimi acordul asupra utilizarii lor. Află in secțiunea Politica de Cookies mai multe.