Transport si retururi
Livrare
Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
Prețul de expediere a produselor este de 26 lei indiferent de greutatea și volumul coletelor pentru comenzile mai mici de 500 de lei și indiferent de localitatea de destinație pe teritoriul României, in cazul livrarilor DOOR-TO-DOOR, adica la domiciliu.
In cazul livrarilor in EASYBOX, transportul este 19 lei, indiferent de cantitatea sau volumul comandat pentru comenzile sub 500 de lei, iar peste acest prag, livrarea este gratuita.
Pentru comenzile de minim 500 de lei transportul este GRATUIT oriunde pe teritoriul României.
Termenul de livrare este cuprins intre 1-3 zile lucratoare de la CONFIRMAREA comenzii.
Excepție de la acest termen fac produsele personalizate, termenul de livrare, în acest caz vă va fi comunicat telefonic de către operatorii nostri.
Firma de curierat efectuează livrări între orele 9 și 17 de Luni până Vineri, în unele cazuri și Sâmbăta.
Vă rugăm să ne specificați, în momentul comenzii, adresa corectă la care puteți fi găsit de către curier.
În cazul unor situații particulare, când produsul dorit nu se mai află pe stoc în momentul comenzii și se aduce la cererea clientului din stocul furnizorului extern, termenul de livrare va fi confirmat de către un operator al horialhome.ro. În cazul unei comenzi speciale, prețul produsului poate suferi mici modificări.
La primirea coletelor, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului și apoi conținutul. Dacă se constată defecte ale produsului sau ale ambalajului, dacă produsul a ajuns la dvs avariat, lovit, zgâriat, vă rugăm să ne anuntați în maxim 24 de ore de la ridicarea coletului, prin E-mail sau Telefon.
Politica de retur
Produsele comercializate pe www.horialhome.ro pot fi returnate in termen de 14 zile de la data intrarii in posesia a produselor de catre Cumparator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa nu prezinte semne de uzura, zgarieturi,lovituri si urme de asamblare, etichetele si documentele insotitoare ale acestuia nu trebuie sa lipseasca.
ATENTIE: Produsele care au fost desfăcute trebuie returnate, nedeteriorate, împreună cu toate piesele primite, in caz contrar returnarea sumei de bani devine imposibila.
ATENTIE: Daca produsul primit este functional si ati primit exact ce ati comandat, costul returului va fi suportat in întregime de client!
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vândut ca un produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs utilizat, iar în cazul in care produsul este intr-o stare in care nu il putem re-vinde, ne rezervăm dreptul sa refuzăm produsul.
Din motive de igiena nu se acceptă retur lenjeria sau alte articole intime ( ex.: pompe de san, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san, suzete, etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid). De asemenea, nu se pot returna produsele purtate, folosite si cu etichete rupte.
Produsele ce fac obiectul returului se returneaza in cutia originala.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre CLIENT, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur, intr-un cont bancar furnizat de către acesta.
Pasii pe care trebuie sa ii parcurgeti in cazul unui retur:
*Notificarea intentiei dvs de a returna produsele la www.horialhome.ro prin email comenzi@horialhome.ro sau telefonic: 0769.551.751
*Noi o sa va răspundem si stabilim împreuna datele de livrare pentru retur;
*ne trimiteti contul bancar pentru returnarea banilor;
*Dupa primirea produsului, se verifica conformitatea lui, iar in termen de maxim 14 zile se face transferul bancar in contul indicat de catre dvs.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site.
În cazul în care un client care a ales modalitatea de transport cu livrare în easybox și nu a ridicat coletul timp de 36 de ore de la sosirea acestuia, coletul se returneaza la expeditor. Clientul poate cere o noua livrare, caz în care va mai achita o dată cheltuieli de transport. În cazul în care clientul a plătit comanda prin card bancar și dorește să fie rambursat, Horialhme îi va rambursa contravaloarea comenzii fără a include cheltuielile de transport.
Returnarea coletelor prin Easybox
Dacă alegeți să returnați coletul prin Easybox, o puteți face fără costuri suplimentare, folosind formularul din linkul de mai jos:
https://return.sameday.ro/horialhome
Garantarea calitătii si conformitătii serviciilor oferite de acest site, acordarea garantiilor si returnarea produselor se realizeaza în conformitatea cu legislatia specifica in domeniu, respectiv: Comert electronic asa cum se precizeaza pe site-ul oficial al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in Romania - http://www.anpc.gov.ro/.
Pentru detalii suplimentare vă stăm la dispozitie la urmatoarele numere de telefon 0769.551.751 de Luni pana Vineri, între orele 08:00-16:00.
Vă multumim,
Echipa Horialhome.ro